Allah isteyen herkese nasip etsin inşallah.
Çok güzel bi hamilelik serüveni yaşadım ilk gebeliğim sadece 1 hafta mide bulantısı yaşadım ama günlük düzenli ve sağlıklı beslendim günde 1 bardak süt ve 3 litre su tükettim ödem ve şişlik hiç yaşamadım 48 kilo ile hamile kaldım 62 kilo ile bitirdim çok şükür. Bayramda beklediğimiz oğluşum bayramdan sonra gelmek istedi hiç sancım falan olmadı günüm geçtiği için çarşamba günü kontrolüm vardı kontrolde hafif sancılarım çıktı 3 cm açıklığım olduğu için yatışım öğlen 12 de yatışım yapıldı ve suni sancı verilmeye başladı. İlk başlarda çok sancı hissetmiyordum hafif hafifti .1 saat sonra açılmam 4 cm olmuştu ve 1 doz daha yapılmıştı akşam saat 9 a kadar böyle devam etti ve açılmam 6 cm olmuştu ama 6cmden sonra devam etmedi artık dayanamıyordum sancılara ısrarla sezeryan olmak istiyorum dedim ama doktorum kabul etmedi sabaha kadar sancılardan hiç uyuyamadım gerçekten annelerimizin hakkı ödenmezmiş. saatlerce annem yağlarla hep masaj yaptı belime gerçekten çok iyi geliyordu. sabah doktorum tekrar muayene etti 8 cm di açıklığım tekrar bi ilaç yaptılar artık hiç dayanamıyordum yerlerde yatıyordum ve artık sancılar gücümü tüketmişti ve baygınlık geçiriyordum birde akttan bakmalar beni çok yormuştu gerçekten canımdan can gidiyordu tam 24 saat sürdü doğumum 28 mayıs öğlen saat 1 de dünya ya geldi yavrum kucağınıza aldığınız an bütün ağrıları unutuyorsunuz. sancı anında dilimden duayı hiç düşürmedim. doğum anında yavrum kakasını yapmış ciğerlerine yapışmış oksijensiz kalmış 1 hafta küvez de kalacak bol bol dua edin bizlere teyzeleri 🤲🤲 5 tane dıştan dikişim var iiçten kaç tane attılar bilmiyorum ama otururken sıkıntı yaşıyorum sadece ve biraz yanma oluyor. Gerçekten çok zorlu bi süreçti allah hepinize kendi sancılarlarınızla doğum yapmayı nasip etsin suni sancı çok zordu benim için . Bebeğim 3200 kg 52 cm doğdu çok şükür ama eve onsuz dönmek buruk oldu biraz. Rabbim hepinize hayırlı doğumlar nasip etsin en kolayından 1 avazda doğurun inşallah sağlıklı sıhhatli bir şekilde biraz uzun oldu şimdiden hakkınızı helal edin kızlar ❤❤❤🙏🙏🤲🤲🤲