mirayandme benim rüyamda yaşlı bir kadın girdi kadından korktum yüzünün bir tarafı yara içindeydi kolumdan tutu beni yanına otuturdu benim oğlum var adı Tarık çok yakışıklı sende oğlunun adını Tarık koy dedi bekle oğlum gelir görürsün dedi çocuk geldi 17 18 yaşlarında falan mavi gözlü sarışın gerçekten de yakışıklı rüyayı gördükten sonra kadından ne kadar korktuysam dudağım yara oldu eşimin gözleri mavi bende oğlumun gözlerinin mavi olmasını istiyorum🤗 sonra bir arkadaşım hocaya sordurdu çok hayırlı bir doğum olucak Çocuk doğduktan sonra çocuğun annesi hayırlı bir haber alacakmış demiş tarık isminin anlamına baktım gayet güzel bir anlamı var. Dedim koymak zorundamıyım değilsin dediler. Bende bir kaç defa daha görürsem koyarım dedim birdaha da görmedim zaten. Koymak zorunda değilsin yani