Kadriyeada Merhabalar . 20+5 haftalık hamileyim . Karnımda bir ağrı var bi kaç saattir ama normal midir acaba ? Çok aşırı şiddetli değil ama yine de kendini hatırlatıyor özellikle sol tarafımda. Endişelenmeli miyim ?
Kadriyeada Arasall internetten biraz baktım böyle arada bir sanki bıçak saplanır gibi okuyor normal demiş bir çok yazıda ama :(