Zehrayaren Arkadaşlar merhaba Idrar yolu enfeksiyonu cıktı bende doktor suprax 400 mg ilaç verdi 7 haftalık hamileyim ama korkuyorum kullanmaya kullanan arkadaşlar oldu mu acaba
Beyzasiriinnn Zehrayaren daha çok ilerlemesin inŞAllah ilaçlarını ihmal etmeden bol su iç inşAllah geçer enfeksiyonun ❤️
Seval22 Zehrayaren Bende 8 haftalığım canım dün kalp atışı duyduk doktor idrar tahlili yaptı yüksek miktarda bakteri hücresi görülmüş idrarda doktor bol su iç dedi ve gece yatmadan içmek için şase toz verdi
hatice33 Canım bende 28 haftalık hamileyim enfeksiyon çıktı mecbur antibiyotik kullanıyorum geçmesi için enfeksiyon için kullanılması gerek
Arapgelin Esra13 benim doktorumda tam tersi enfeksiyon zarar vermez bol su içersen geçer ama antibiyotik alırsan zararlı demişti ☺️
mavi1mavi Ben enfeksiyon için bol su ile birlikte yaban mersini yemiştim sabahları çok iyi gelmişti enfeksiyon bitmişti bı araştırın isterseniz sizde
Zehrayaren Seval22 bana da verdi canım tek kullanımlık doz o geçirmeyince antibiyotik verdi başladım kullanmaya
Mom626 Bende 34 haftadayım bir çok kez oldu ne kadar dikkat edersem edeyim erken doğuma sebep en son antibiyotik kullandım geçti bir zararı yok
Zehrayaren Mom626 aynen canım erken doğuma sebep oluyormuş ve önlem alınmazsa böbreklere ilerliyormuş:(
Zehrayaren 81anne canım çok sancım oluyordu kontrole doktora gittim orda test yaptırdım enfeksiyon cıktı
Selin3561 Zehrayaren benımde karın agrısı sancı ve halsızlık yapıyor hemen 28 haftalığım ama çok tekrarlıyor dıkkat etmezsem bol su ıcıyorum ona ragmen