Doktorum 16.haftamda gittiğimde omurga ölçümü yaptı bir de kan aldırıp karşılaştırılması gerekiyormuş 2 li testi yaptırdık sıkıntı cıkmadı hatta 3 ve 4 e gerek yok dedi doktorum sadece afp yapıcam her hamileye yapıyorum dedi bende ilk defa duydum aranızda varmı acaba?