Eternallove Sndz95 bence hiç umursamayın herkes o kadar farklı ki. Ben 18+5 im sürekli hareket ediyor diye bir sorun mu var diye merak ediyorum, annelik tam bir endişelik hali. Bence normal olan sizinkii
Boncukk-5 Sndz95 aynıyız bugün 18 haftalık olduk kıpırtılarını hissediyorum ama hiç karın büyümesi yok 😀
Hanife3_ 2.hamileliğim 15.haftadan beri hissediyorum ilkimde 22.haftada hissetmeye başladım canım ilk te biraz geç oluyo
Sndz95 Hanife3_ valla iki gundur sadece gobek deligimin altinda sag tarafta sertlik var bebek oldugunu dusunuyorum ama hic bi tekme falan yok 🥰 bende 20nci haftadan sonra hissederim belki
Sndz95 Eternallove dogrudur canim, bende suan hissetmiyorum ama hissettikten sonra, hareketleri durunca endiselenirim belkide dedigin gibi
Sndz95 Boncukk-5 evet ayniyiz canim 🥰 ne guzel darisi bana insallah, bakalim iki gundur gobek deligimin tam altinda sag tarafta sertlik var, bebek oldugunu dusunuyorum ama hareketini falan hissetmiyorum henuz
Eternallove Sndz95 evet evet o bebek benimde o şekilde başladı devamında hareketlerini hissetmeye başlamıştım yavaş yavaş
Sndz95 Eternallove sanirim bebek evet, cunku baya sert ve sisik duruyo uzandigimda sag taraf cok ilginc 🥰