Yeliz1905 Aylinshn 33 te gırılıyor benım hastsahnemde fakat ben 28 de başaldım erken dogum olasılıgıyla
Wonderanne Aylinshn biz 31+5iz daha hiç gurmedik özele gidiyoruz 33te kontrol var bakalım ne olacak belki ntsye gireriz bizde
busrademirel67 Ben 30 haftada girmiştim sancim oldugu icin normalde 32. Haftada basliyolar devlet hastanesinde
Tugce_61 34 haftadayım hiç girmedim daha kontrolüm haftaya 35. Haftada belki o zaman bakar doktorum Acıbadem hastanesi Atakent e gidiyorum
Scorpion Aylinshn 30. Haftada girdim. Sancım cıktığı için her hafta kontole gidip nst kontolüm devam etti. Devlet hastanesine gidiyorm bu arada ☺️
Ecrinbzkrt Kasılmam oldugu ıcın 30.haftada gırmıstım ılk sımdıde 35:haftada gırdım ıcten ıcten hıssetmedıgım sancılarım varmıs hayırlısı bakalım rabbımden
Sudeee07 Aylinshn 32. Haftamdayım dün kontrolüm vardı doktorum 20 gün sonra gel nstye bakalım dedi ilk defa giricem 34-35. Haftalarıma denk geliyor
Sudeee07 Aylinshn doktoruna bağlı kimisi hiç nstye girmeden doğum yapıyormuş kimisi 30 da giriyor kimisi 36 da doktorun ne zaman isterse o zaman girersin canım