hereismyname evet canım yazdı ilacı zofer diyr onu içtim resmen gözümü açtım ya zor geçiyo ya ama sürekli kendime diyorum salma kendini güçlü ol geçicek sonu güzel olucak inşallah diye sabır gerktiriyo mibiğim için değer bi taraftanda düşük riskim var kanama alanı gördü progstan kullanıyorum zor yani Rabbim herkesin yardımcısı olsun