Kezu17 Kızlar 37. Haftadayım ve 3-4 gündür bebek hıçkırmıyor hiç. Şimdiye kadar her gün hıçkırık olurdu, huzursuz oldum. Bu haftalarda hıçkırık olmaması normal mi acaba?
CansuTreci Kezu17 ben de 35 e girdim hem hareketlerini daha az sıklıkta hissediyorum hem de hıçkırık hiç olmadı bugün ben de endişelendim :/
MeryemFatih Kezu17 bende 35 haftalığım öyle devamlı hıçkırmıyo ara ara bence bu kafaya takılcak bişey değil merak etmeyin
Bgmbgm Kezu17 bn takipteyim hep 21:30 da hıçkıro yanlız ters döndüğü için bebek taa kasiklarimda hissediyorum oda sola yatarsam
Kezu17 0114 valla kaçıncı hafta olduğunu hatırlamıyorum ama karnımda minik tekmeler atıyormuş gibi bir his oluyor hıçkırıkta. Pıt pıt atıyor ☺
elif0690 Didemalkanendik Canım pıt pıt oluyo karnının içinde kalp atışı gibi işte o bebeğin hıçkırığı😍
Kezu17 Didemalkanendik sanki sabit bi noktadan sürekli tekme atıyor yada karnımız seyiriyor gibi bi his oluyor 🙂
Kezu17 CansuTreci 1 gün olmayınca takmadım ama 4-5 gün olunca huzursuzlandım, doktor hıçkırması çok iyi birşey demişti.
Elifs Ben 20.haftama girdim. pıt pıt hickiriklari hissediyorum fakat sol tarafta bildiginiz gögsümün altinda hissediyorum.bebek cok daha asagidayken benim bunu gogsumun hemen altinda hissetmem ilginc geliyor bana biraz 🙂 siz nerede hissediyorsunuz
Kezu17 Didemalkanendik hadi yaa 😀😀 doktorum çoğu kontrolde sordu bana bebek hıçkırıyor mu diye. Akciğer gelişimi için önemli demişti.