YesimOgt Selam kızlar 24 haftalık hamileyim dün idrar testi yaptım ve eritrosit ve lökosit yüksek çıktı 😔 Biraz tedirgin oldum açıkçası doktorumla da bugün konuşacagız öğleden sonra. Böyle bir durum yaşayan var mı, neler yaptınız ?
BirVeraAnnesi35 YesimOgt aslında hamilelikte idrar yolu enfeksiyonu çok yaygın görülüyor ama çok zorluyor tabi ağrısı vs yanma idrarda kan görülmesininde bir dolu sebebi olabilir mesela bende vardı çünkü taş düşürüyordum 5 aylık hamileyken yada kum döküyorsundur
Mrwemn YesimOgt benim basima geldi ve gecmiyor malesef :( her turlu igne hap fitil kullandim. Su icmeye calisiyorum elimden geldigince ama tekrarliyor. Gecmis olsun
YesimOgt BirVeraAnnesi35 Evet kan olunca ben de biraz tedirgin oldum doktor da bol sıvı iç dedi bir şey vermedi konuştuk az önce.İhmal etmiyordur umarım🙄
YesimOgt Mrwemn Çok teşekkür ederim doktorum bana ilaç vermedi bol sıvı iç dedi sadece. Kan olması beni düşündürdü açıkçası. Size de çok geçmiş olsun 😔
YesimOgt Azracan Sana da geçmiş olsun canım lökosit 25 ul, eritrosit 50 ul çıktı ama doktor mikroskobik incelemeyi baz alıyoruz dedi orda eritrosit 15-20 yazıyor.Neler yapılabilir su da içiyorum ama
YesimOgt Twinksmom Su içiyorum canım iyi gelen başka şeyler var mı araştıracagım geçmiş olsun sana da
Zey44 Şuan bu yüzden üç gündür antibiyotik kullanmaya başladım çok şükür yavaş yavaş geçiyor sonradan tekrarlar mı bilmiyorum