Gamzebydmr Kızlar sabah namazına kalktığımda test yaptım böyle çıktı resimde biraz belli olmuyor ama sizede sorayım dedim 4 gün geçti günüm
Gamzebydmr Deletedmom388 Canım bilmiyorum ki böyle çıkıyor kaç defa çektim resim her defasında böyle çıkıyor
Deletedmom388 Gamzebydmr çok hafif var testin gölgesi değilse eğer elinizde fazladam test bulunsun gebelik varsa 2,3 gün sonra daha koyu çizgi çıkar1😇
Anne-adayi34 Gamzebydmr evet çizgi var gibi duruyor 🤩 bende iki gün önce test yaptım 4 gün geçince tarihim ve bariz çizgi çıkmıştı, bugünde adet oldum 😔 rabbim sana ve tüm isteyenlere hayırlısıyla nasip etsin inşallah umarım vardır ve sağlıkla kucağına alırsın 🥰
Yaseminelif Gamzebydmr canım daha erken varsa bile görünmemesi normal 1 hafta sonra yeniden test yap geç döllenme de olmuş olabilir
kar_kristali Resim çok net çıkmamış canım benimde ilk yaptığımda 4 gün geçmişti ilk başta hemen çıkmadı ikinci çizgi 3 veya 4 dakika sonra çok silik ince bir çizgi çıkmıştı şuan 28+4günlük hamileyim