Kızlar dün kontrole gittim 29 haftalık hamileyim bebekle ilgili herşey normaldi ama kuyruk sokumumda kayma olduğu içim doktor doğumun riskli dedi sezeryan olabilirsin. Normal doğum yapsan bile herkesten daha fazla acı çekeceksin doğumda:( 37. Haftada karar veririz dedi. Buna benzer sorunu olupta doğum yapan var mı çok endişeliyim