Arkadaşlar hamileler olarak Pazartesi günü işbaşı yapmak zorunda kalacağız😔 İdari izinlerimiz bir süre daha uzatılmalı! Twitter’da #hamilelelereidariizin tag i altında Sayın Cumhurbaşkanımıza, Sayın Bakanlarımıza ve haber programı sunucularına yazalım 🙏🏻
Sağlık çalışanı hamileler var, kurumlarda bir serviste onlarca kişi çalışan hamile memurlar var, işe toplu taşıma ile gitmek zorunda olan hamileler var. Hepimiz büyük risk altındayız! Destek olalım, sesimizi duyuralım🙏🏻