cgdm_alparslan mikican Ben bugün özele gittim 31+5 muhasebeci pazartesi gel 32 olman lazım dedi.1-2 gün içinde gel yoksa hakkın yanar dedi .Sanırım hemen belgeyi almak gerekiyor
mikican Arzutlc 32.haftada baska bir ilde olucam ordan alsam raporumu kabul edilir mi acaba bir bilginiz var mı?
durununannesii Peki kızlar 32de çalışabilir alınıp 37de tekrar çalışamaz alındığında illa 37 haftamı beklenmeli
Bedii Kızlar peki parayı ne kadar aldınız bölük bölükmüaldınız kimisi 4 kerede yattı kimisi 2 kerede diyor
ilkayK Kızlar 32 de rapor alcam kısmetse virüs devam diye tehlikeye atmak istemiyorum o sırada maaş yatıyor mu