Herkese merhaba kızlar 💕
Ben 7 aydır evliyim, eşim ve ben evlendiğimiz günden beri cocuk istiyoruz
eşim öğretmen ama öğretmenliği bıraktı şimdi polis eğitimlerine gidecek
Eğitime gitmeden çoçuğumuz olur inşallah diye dua ederdi hep duası kabul oldu😍
7 ay boyunca her denememde hüsrana uğruyordum. Ağlıyordum
İnstagramda gezerken ovulasyon takip yapan bir sayfaya denk geldim
Hem takip yapıyor hemde bitkisel macun satıyordu. Hem macunu hemde ovulasyon testini aldım.
Adetime 3 gün varken erken gebelik testi yaptım ve pozitif çıktı hemen kan verdim. Beta 153 cıktı 🤲🏻
Ve o ay hamile kaldım👼🏻
7ay belki çok az süre ama evlendiği günden beri bebek isteyen bizler için uzun bir süre oldu😔
Rabbim herkese tez zamanda nasip etsin.
ve ovulasyon testlerine sizde hayatınızda yer verin yumurtlama günlerinizi kaçırıyor olabilirsiniz🤲🏻