Arkadaşlar merhaba.benim ikinci gebeliğim ve ilkinde de 32. Haftada gizli sancı çıkmıştı kontrole gittiğimde ve durdurmak için 5 gün yatmıştım hastanede ama sonunda yine suni sancıyla doğum oldu.bunda da aynısı oldu üstelik 4 tane iğne kullandım haftalık geciksin diye fakat işe yaramamış.dün kontrole diye gittim yine gizli sancı çıktı🙄serum taktılar iki tane hap içirdiler azalınca çıktım.fakat şimdi tedirginim evde çünkü sancıyı hissetmiyorum nasıl anlayacağım ne kadar bekleyip gitmem lazım hastaneye 🙄kimse şu gün gel falan da demedi