Ezo1245 ben ben ✌🏼
39+6 yız. Yaklaşık 2 haftadır uyuşuyor sağ elim. Parmak uçlarımda karıncalanma his kaybı var. Geçen gün kan verirken elimi yumruk yapamadım 🙄 güç kaybı da var ama çok az. Doktorum ödemden olur bol su iç dedi☺️ Ama tabi ki siz yine kendi doktorunuza bilgi verin herkesin aynı olmayabilir