Benimo Merhaba gebeliğinizi öğrendiğiniz haftada betanız kaçtı ve nasıl artış gösterdi? Çoğul gebelik işin soruyorum 🐛 🐛
eryesil 200-600 olarak devam etmişti sonrasını bilemiyorum. 😇erken öğrenmiştim henüz günüme epey vardı.
Slna eryesil ben günümden önce öğrendim 291 le , 2 gün sonra 730a katlandı. Yani adet günümde bu 730 oldu. Henüz hastaneye girmedim bu kadar yüksek beta çoğul gebelikte mi oluyor ?
Benimo eryesil hayırlı olsun öncelikle 🙏🏻 Benim betam da yaklaşık 3 kat artıyor. Adet günümde 500 geldi sonraları bu şekilde artmaya devam ediyor. Doktor çoğul gebelik olabilir dedi ama tek kese var şuan. Sadece merak yoksa hiiiç önemli değil tabiki 😇☺️
eryesil Oozade betam yazdığım şekilde yükseldi 200 dü iki gün sonra 600küsürdü aşırı yüksek değildi çift kese göründü çift yumurta ikizlerine hamileyim 😇
eryesil Slna betam benim aşırı yüksek değildi çift yumurta ikizlerimi bekliyorum. Sizinde Allah gönlünüze göre versin değeriniz çok güzel 😇
esra_a85 Bende ikiz bebek bekliyorum tüp bebekler ilk testimde değerim 823 çıktı iki gün sonra tekrar yap dedi hemşirem o değerimde 2212 çıktı 5 gün sonra iki keseyi görmüştüm rabbim herkesi sevindirsin sizleri de🥰🥰
-Minnaklarin-annesi- İlk öğrendiğim de 991di 2 gün sonra 2600 küsürdü 4. Gün 15000 Di direk ikiz demiştim dediğim gibi de iki kese görünmüştü 😍🧚🏼♀️
Benimo -Minnaklarin-annesi- ayy sağlıkla kucağınıza alın inşallah 😍 kaçıncı haftaydı acaba bu değerler hatırlıyor musunuz?