Ayca6868 Banada 12+3 te %100 erkek bu da pipisi dedi…ben pek anlamamda.Degisirse diye alisveris yapamadim,herkes cok erken soylemis biraz bekle dediler.Şu an 13+2 yiz.16 haftada gidecez kontrole…Bir baska doktorada gidip cinsiyetini teyit ettirip oyle alisverise baslayacagim.🤰