Kızlar dua edin inşallah süreç iyi geçer ilk normal Doğum yaptım 🤰 ama bunda belirti yok açılma sancı olmazsa bir kaç saat suni veririm ilerleme olmazsa sezaryan alıncam ki bebeğinin eşi de aşağı da her iki Doğumda da kanama riskim var ve kan grubum 0 negatif 👎🏻 bebeğimle inşallah sağsalim rahat şekil de çıkarız Doğumdan 🤲🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻