Kızlar beni bilen bilir. 12. Haftada 2li taramada doktor erkek gibi demişti. 19. Haftada muayeneye gittik ve erkek olduğu kesinleşti. Artık gönül rahatlığıyla alışveriş yapabilirim. Bu arada Rabbim tüm isteyen kardeşlerimede en hayırlı zamanda evlatlar nasip etsin inşallah🤲🏻 bende inşallah sağlıkla kucağıma alabilirim💓