Dorothy Kizlar 3 gun once catlatma ignesi oldum. Catlayana kadar iliski yasayacagim ama ovulasyon testim hala cok koyu. Ne zaman catlayacak bu yoruldum artik. https://hizliresim.com/LckNdZ
Cns_33 Dorothy canm o igne lh icerdigi icin koyu çıkar sen neden ovu yapiosun akisina birak catlamistr zaten
Dorothy Happybsrn benim 3 gundur boyle hepsinde de iliski oldu. Bugun de degerlendireyim mi sence? Bir de siliklesince yapmak gerekiyo of 😂🤦
Dorothy Happybsrn doktor 3 gun iliski dedi. dun de 3.su oldu ama bugun de koyu. O yuzden kafam karisti?
Dorothy Cns_33 aa canim bak bilmiyodum. Catlasa bile LH koyu mu cikiyo igneden dolayi? Ne biliyim aylardir her gun ovulasyon testi yapiyorum alismisim🙈 catlama akintisi da olmadi o yuzden tedirgin oldum acaba catlayamadi mi yumurtalarim🥚🐣
Cns_33 Dorothy evet canm suan beta da var vucudunda gebelik testi yapma yani :) bende akinti hissetmdm ama catlamsti tuttu hatta suan saglikli mi degilmi ona bakiyoruz
Ys081 Canım bende bu ay iğne oldum doktorun söylediği günleri değerlendir sonrasında için rahat etmezse bir dolu bir boş devam et fazlası da iyi değil sperm sayısı kalitesi de azalır her gün olunca