Kuuubra71 Kızlar 36. Haftam da kültür örneği vermiştim bakteri çıktı doğum yapınca bebeğime de geçebilirmiş geçerse 10 gün yoğun bakımda kalabilirmiş antibiyotik verdi kullanıyorum şimdi başına böyle bişey gelen var mı 37.5 haftamdayım
Greyy90 Kuuubra71 yaa inşallah öyle bir durum olmaz 38. Haftamda girdim bende çatı muayenesine benden de alındı kültür örneği biraz akıntı varmış ama sonuç henüz çıkmadı Fitil verdi sende ne gibi bi şikayet vardı
Kuuubra71 Greyy90 canım bende hiç şikayet olmadı doktor örnek almamı ister misin dedi bende olur dedim hiç beklemiyordum böyle bi sonuç
Greyy90 Kuuubra71 hadi ya 🙄 inşallah ilaç kurutur da öyle bir riskle karşılaşmazsın canım ama doktorunda lönk diye böyle söylemesi de ne bilim doğumu yakın kadına bulaşrsa 10 gün yoğun bakıma alınır denir mi 🤭 başka doktorada mı göstersen sonucu acaba enfeksiyon kapmış çok kişi duydum ama bebekle alakalı bir sıkıntı yaşamamışlardı
Kuuubra71 Greyy90 benim ki bakteriymiş uzun zamandır bu sonuçla karşılaşmamış enfeksiyon falan değil mantar da değil bakteriymiş . Doktorumdan memnunum işini bilen biri sonuçları başka kişilere gösterdim başka doktorlara herkes aynısını söyledi ilaç la 200 de 1 e düşeceğini söyledi