Bgmbyz canımmmmm… benim kızım da özafagus atrezili doğdu 2 gün görüp şükredebildim çok çok güzel bir bebekti. Sonra ameliyata alındı, malesef dayanamadı kalbi kaybettim. Allah affetsin hep kızım olacak gibi hissettim kaybımdan sonra yarım kalmışlığımdan dolayı sanırım.. sanki bütün bebeler kızdı benim için. Geçenlerde inşirah suresi dinlerken Kadir gecesinde içime bir his doğdu yeniden bir kızım olursa adını yüsra koymak istedim. O zorluktaki kolaylık yüsra 💕 .. kaybettiğim kızımın ismi de Elizdi. Postunu görünce hayallerimi yaşayan biri olarak gördüm seni çok ama çok sevindim sağlıkla kucagına al rabbim hayırlı bir evlat nasip etsin sana. Çok çok mutlu ol inşallah. Gökkuşagı bebekleri de diyorlar ya bu bebeklere. İnşallah hep yüzünü güldürsün annesi ♥️