İlk doğumu sezeryan olup 2.yi normal doğuranlar / doğurmak isteyenler tecrübelerini benimle paylaşabilir mi? Bunu destekleyen İstanbuldaki doktor ve hastane önerileriniz neler ? Haziran 2018 sezeryan yaptım kısmetse aralık 2020 de doğum yapıcam normal istiyorum. Düşünceleriniz neler?