Sevgili anneler yarin sabah dogum icin yatisim var 39+5 oluyoruz plasenta yaslanmaya baslamis demisti doktorumuz pazartesiye kadar gelmezse yatis yapip normal dogumu deneyeceğiz hem korku hem heyecan hemde cok büyük bi mutluluk allahim hepimizin evladini sag salim kucagimiza almayi nasip etsin dualariniz benim icin çok onemli..