Dilan63 39+6 günlük oldum kasılmalarım oluyo adet sancısı gibi bianda ağrı giriyo karnıma bazen alttan hissediyorum ağrı ama halla tık yok gelmiyo bu oğlan ya😊 benim gibi olan varmi
Pnarrr Dilan63 bence cinsiyetle alakası yok canım benim de kız 39+1 haftalığım benim bebiş de gelmek bilmiyor 🤦🏻♀️😊
nilgun_41 Dilan63 kim cinsiyetini öğrense hep öyle dedi banada erkek geç gelir diye 38.haftadayim bakalım bekleyip görücez artık 😊
Busimss Dilan63 insallah geç gelmez oglusum çünkü ben çok sabırsızım ☺️🧿 doğum pozisyonundaydı en son ama bugün bakalım nasipse görücez 33 haftalığım nst bağlanacağım hayırlısıyla
Khumar Bende 39+1 erkek bebek bekliyorum…onun erkekle kizla alakasi yok canim.bi yakinimdada kizdi..41 haftasinda dogum yapti..genelde soylerler evet erkek bebek gec gelir.ama bence herkesde farkli.bizimde gozumuz yollarda))))
yba 2 arkadaşım 35 ve 37 haftada doğum yaptı cinsiyetleri erkek. Birinin birden açılması oldu birinin suyu geldi. :)) Cinsiyetle alakası olduğunu sanmıyorum. 🤷🏻♀️
Milann Hep merak ettiğim konuydu pazar günü 30 haftamıza giricez inşallah 38,39 da gelir 40,41 leri görürsem kafayı yerim herhalde
Dilan63 Etraftakiler insanın moralini bozuyo sen daha doğurmadın mi sen sezaryan olursun böyle giderse herkes bişey söylüyor o yüzden sordum erkek geçmi geliyo diye
Busimss Dilan63 insanları hiç takma bence evet doğurmadım daha de geç insanlar amma meraklı ve negatif konuşmaya meyilliler ya gerçekten düşüncesizler
NisaMomy Dilan63 keşke cinsiyetle alakası olsaydı🤣🤣 9 günüm var ve kızım gelmiyor galiba en son doktor başlatçak doğumu🙄😳
HafsaRumeysa Dilan63 cinsiyetle alakasi yoktur benm ilk kizimda 40 hafta doldu gelmedi 1 hafta daha bekledik gelmedi suni sanci verdiler ise yaramadi sezeryan oldum
Fts2020 Dilan63 bende 39.5 im bizdede tık yok erkek gec kız erken dogar diye bir şey yok demişti doktorm
Myasminn Dilan63 41+3te 12saatlik suni sancı sonucunda gelmeyince sezaryenle doğum yaptım 😂 zorla getirdik paşayı
Esrasayy Myasminn sizce hangisi daha zordu? Sezaryenden sonra keşke suni denemeseydim dediniz mi? Benim de karar vermem gerekiyor veremiyorum🥺
EbruCnr Dilan63 Hep öyle derler 😊 Benim ilk oğlumda hiç sancım yoktu Çatı darlığından dolayı zorunlu sezaryen oldum 38+4 de İkinci oğlumda 37. Haftadan itibaren nst de yüksek sancım çıkıyordu ama benim hissettiğim bişey yoktu. 38. Haftada sancı yüksekliği ve sıklığı yüzünden sezaryen oldum rahim ağzıda açılmış. Yani 2. Oğlum erken gelmek istemişti 😊😊
Myasminn Esrasayy ben en başından beri sezaryen istedim amaa devlet hastanesi önce normali zorluyor iyi ki de sezaryen diyorum o normal doğum sancısını çekmek çok korkunçtu