ilseng Kizimveoglumm çok teşekkür ederim testlere göre var gerçekten 4 tane farklı markadan yaptım ama 3 gün önce kanda 3.6 civarı geldi çok mu yeni acaba. Bir de karnım çok ağrıyor ama özellikle belim. adet ağrısı gibi sizde de var mı bu durum ?
Kizimveoglumm ilseng ahh olmaz mı beni anlattın resmen cok agrı var göğüslerde sızlama ve afedersiniz ishalde cabası 🙈 bunlarda gebelik belirtisi
ilseng Kizimveoglumm evettt bende de afedersiniz çok gaz sancısı var ya insallah bebiştir ve değer bu ağrılara ♥️
Kizimveoglumm ilseng rabbim gönlüne göre versin cnm aynı seyler var bendede 😊 hayırlı haber alırsın inşallah