bejanne00 Erkek. Şunu baştan diyim, ye tatlıyı doğur atlıyı derler ama hiç tatlı aşermedim, ekşi, acı ve et’e düştüm. Ayrıca hiç bulantım olmadı 🤗 Güzelleştin hamilelik yakıştı dediklerin de erkek derlerdi. Bir o tuttu. Cidden de kız anneden alıyor güzelliğini sanırım 🙂