Laviniamira Selamın aleyküm kızlar 🤗 kızımıza İnşallah Melek ismini koymak konusunda iki aile de bizde eşimle karar verdik. Ama kimisi uygun diyor kimisi asla koyma diyor. İnternette araştırdım 1 site hariç uygun diyor 1 i uygun değil diyor.. aklım karıştı 🥴 acaba 2. Bir isim daha mı koysam yoksa Melek kalsa mı 🤔 Aişe Melek olur 2. İsim olursa
sevimkelam Laviniamira Bence de uygun olmıcak bi durum yok niye uygun olmasın zaten güzel isim sağlıkla büyütün inşallah canım
Laviniamira Meleker uygun değil diyenler Melek nurdan yaratılmış ve cinsiyeti olmayan varlıklardır sen cinsiyet belirtiyorsun kıza koyarak diyorlar bana da saçma geldi bi hocaya sormayı düşünüyorum
elen1 benm akrabamın kızlarının adı melek simâ o kadar güzel bir isim ve uyum ki anlatamam çok hoşuma gidiyor,anlamı bile harika.Onlar koymamış olsaydı kesinlikle ben koyardım..Bence koyulur ve çokda güzel bi isim