TubaS09 kendinizi yorduğunuz için oluyor ve çok dikkat etmelisiniz geçen ay kontrolümde doktoruma sordum 4 gün boyunca hep geldi iş yaptığım için sakın o leke bdaha gelmesin dikkat et dedi dinlemeden lazm dedi kesinlikle leke istemiyorum dedi hatta yürümem gereken haftadaym 26+3 ama yasakladı sizde dikkat edin lütfen