555074 33+3 deyim bugün nst ye girdim yandaki bayandan çok garip bebek hareket sesleri gelirken benden tek kalp atış sesi geliyordu doktorum haftasıyla uyumlu sıkıntı yok dedi sizlerin nasıl nst de hareketler
NisaMomy 555074 bende geçen hafta girdim hareket etmesinden kalp atış sesi kaybolup duruyodu hiç durmadı yerinde😳🤣