Merhaba hanımlar. 2 sene evvel uğur hocada sezaryen doğum yaptım. Çok memnun kaldım. Dikiş izim bile yok nerdeyse görünmüyor. Şimdi 2.bebeği bekliyorum. Yine sezaryen olacak muhtemelen. Ama doğum6ve muayene ücreti nedir doktor kendi bi indirim yapıyor mu yakın zamanda giden varsa cevaplarsanız sevinirim