sevginanc Esracglr Merhaba ben kontrollere devlet hastanesine gidiyorum ama doktorum detaylı ultrason için osmangazi tıp fakültesine yönlendirmişti
SemaOnur Esracglr Ben tıp fakültesinde yaptırmıştım ama devlet hastanesinde daha iyi bakıyolarmış ama resim vermiyolar malesef özeldeki gibi😔
sevginanc Esracglr Ben tıp fakültesinden pek memnun kalmadım,doktor çok ilgisizdi.Bana hiçbir şey anlatmadı bakarken.Arkadaşım devlet hastanesinde çektirmişti,oranın iyi olduğunu söyledi ama bilmiyorum
Ozteber Bende tip fakültesinden memnun kalmayan çok kişiyi duyduğum icin ULTRASON randevumu devletten aldim. Haftaya randevum bakalim😊
Esracglr Ozteber benimde mayis 2 de olcak inşallah güzel geçer siz yaptırınca bilgi verin merak ederim 😊
Ozteber Esracglr tamam haber vericem 😊 kuzenimde devlete gitti iki hafta önce ayak parmaklarından ikincisi daha uzun ailede varmı diye sormusormuş aaa evet fln demiş kuzenim baya uzun sürdü ve çok ilgili biriydi diye anlattı bakalım nasıl olcak😊 ben beğenmezsem özelde turgay şener diye biri var doktorlar caddesinde onada gidicem 😊 video ve fotoda veriyormuş
Ozteber Esracglr hayır resim verilmemiş devlette ve tıpta resim verilmiyo zaten baya uzun sürdü dedi ama dakika olarak sormadım malesef🙈
ozdenarda tip fakultesine gidilmesnn amacı zaten prof olmasi devlet hastanesnde prof yok sadece turgay sener ve tip fakultesinde mete bey var eskisehirde prof perinatalog olarak devlet hastanesndekiler perinatalog degil radyolog