A_ys6604 emineserkan2020 ben daha 9 10 . Haftalar dayım göğüsümun altları kabuk atıyor arası ise kipkirmizi kaşımak dan yırtılmış. Kaynanam inanamıyor daha erken diyor sizce erken mi başladı bu bende
Siibeell Kuzey20_ ay inşallah çatlamazsınız insan gördükce üzülüyo krem sürerken dudaklarım büzülüyo resmen niye diye 😂🙈
Siibeell nursedahatira 27 haftalıgım daha ve 12. Haftamda basenlerimde başladı vücut yapımla ilgili sanırım çok erken başladı çünkü
nursedahatira Siibeell benimde 24te karnımın altında başladı derin değildi lierac önerildi aldım düzenli kullanmama rağmen derinleşti ve arttı. Sanırım vücut yapısıyla alakalı giden parama mı yanayım olan çatlaklarıma mı bilemedim 😂
Siibeell A_ys6604 12. Haftalarımda başladı benim gögsümde değil ama basenlerimde başladı bende şaşırmıştım çok erken daha diye ama bünye vücud meselesi demekki
Hisweetie emineserkan2020 benim 2.hamileliğim ilk hamileliğimde hiç çatlamamıştım ama doğumdan sonra çatladım göğüslerimin üstü çatladı o kadar da bir sürü krem sürüyordum