Ben hem aciline gittim dusuk yaptigim zaman berbat davrandilar,hemde su an ki gebeligim icin kadin dogum doktorlarina gittim uc kere ucunde de ayri doktora randevu almama ragmen birtane iyisine denk gelmedim kan alan hemsireler bile ayri sinirliydiler burnumdan geldi her defasinda siz sansliymissiniz iyi doktora denk gelmissiniz