Kızlar merhaba ben 27+2 hamileyim fakat henüx tam bi doktor oturtamadım kafama göre tavsiyelerinizi bekliyorum çünkü bir süre sona doktorlar kabul etmiyormuş korkuyorm son anda saçma sapan bi yerde doğurcam diye tavsiye fikir bekliyorum annişler ve anniş adayları ❤😘🙏🏻🤗