Kızlar 36+3 haftalığım.. kendi ailem ankarada yaşıyor ben farklı şehirde.. annem hariç doğuma gelemeyecekler.. annem de fazla kalamayacak.. bu nedenle ben gidip son haftaları onlarla geçirmek istiyorum.. 20 yaşındayım bu zamana kadar hep uzak kaldım ailemden gurbetteydim.. evlenir evlenmez de bir sürprizle karşılaştık 😅 (şimdi burda bir linç grubu var nasıl sürpriz oluyor korunsaydınız felan diye eleştirenler.. şöyleki benim sağlık problemlerim vardı doktor hemen hamile kalamayacağımı söylemişti bende tahmin edemedim hemen anında olacağını) neyse evliliğe, ev düzenine adapte olamamışken bebek fikri beni çok endişelendirdi.. üstelik kayınpeder ve kayınvalidem de üst katımızda oturuyorlar herkes gibi benimde sorunlarım oldu.. artık dayanacak gücüm kalmadı biraz rahatlamak istiyorum.. baskıdan stresten uzaklaşmak bana da bebeğime de iyi gelir diye düşünüyorum en azından son ay rahat edebilelim.. eşimin ailesi ankaraya gitmeme izin vermese de benim kendimi doğum zamanında huzurlu hissetmemin daha önemli olduğunu düşünüyorum bu yüzden gitmek istiyorum.. bu zamanda insanları mutlu etmeye çalıştıkça insan kendini yıpratıyor ben onu öğrendim.. ancak birey kendi mutlu olursa çevresini mutlu edebiliyor.. neyse lafı çok uzattım kusuruma bakmayın 😅 ankara şehir hastanesinde doğum yapmayı düşünüyorum daha demin bir postta gördüm herkes memnundu.. peki bayan doktor tavsiye edebilir misiniz? Son kontrollerime ona gideyim en azından 😅 şimdiden çok teşekkür ederim ☺️🙏🏻