Büyük gün geldi çattı sonunda doğum yaptım minik kızama kavuştum. Allah isteyen herkeze nasip etsin bu güzel duyguyu. Gelelim hikayeme ben 2 düşük 1 dış gebelikle 5 yıl geçirdikten sonra tüp bebekle sağlıklı hamilelik yaşadım. İlk denemede çok şükür tuttu polikistik overm vardı hamilelik sürecimde ilk 3 ay hep yattım daha sonra gayet rahat bi hamilelik yaşadım hiç bi sıkıntm olmadı son aya gelince normal olarak bel ağrısı sırt ağrısı gibi klasik şeyler başladı birde tek sıkıntım gebelikte çıkan tansiyonumdu 18 haftadan sonra tansiyon ilacı kullanmaya başladım 37+2 de son randevuma geldim ve doktorum 3 hazirana sezeryan günü verdi yani dün gittiğim randevumda 3 hazirana gün almıştım eve geldiğimde tansiyonumu ölçtüm 14 /9 15/10 çıktı doktoruma haber verdim yarın sabah erkendn gel sezeryan yapıcm dedi tabi beklenmedik bi durumdu ve şoka girmiştm hemen son hazrlıklarımı yaptım sabah 8 de hastaneye geldik spinal sezeryan istedim bebeğimin doğum anını görmek istiyordum iyikide öyle yapmışım saat 11 de sezeryana girdm belden uyuştrdular belden yapılan iğne hiç acıtmadı ameliyat başladı 3 dakkaya kızım çıktı çok güzel bi hisdi bana sakinleştirici verdiler o yüzden çok sakindim yarım saate de ben çıktım hiç bi ağrı hissetmedim dokunmalrı hissettim ama korkulacak bi durum değildi zaten sakinleştiricininde etkisiyle çok rahat bi ameliyat geçirdm çıktıkdan 3 saat sonra uyuşukluk geçmeye başladı ağrı kesici serum verdikleri için çok ağrımda olmadı sonrasında iğnede yaptılar dayanılmayack ağrılar yaşamadm ilk ayağa kalkınca biraz ağrım oldu ama yürüdükçe geçti tuvaletede akşam çıktım kayısı suyu nescafe bitter çikolata tükettim sezeryan olacak herkeze spinal anestezi öneririm belki bünye meselesidir ama ben çok şükür çok rahat atlattm hiç korktuğum gibi olmadı ağrılarım dayanılmıcak gibi değildi ağrı kesiciler çok işe yaradı belden uyuşturma yapılınca mutlaka sakinleştirici isteyin çok rahat bi ameliyat oluyor gaz çıkarmak içinde bol bol kayısı suyu sıvı tüketin ve olabildiğince herşeyi akışına bırakın panik olmayın şimdi minik kızım yanımda uyuyor 2 saatte bir emzirmeye çalışıyorm sütüm az geliyor fakat doktor yeterli dedi emzirdikçe çoğalır inşallah biraz uzun oldu sormak istediğinz soruları cevaplaya bilirim birazda karışık yazmış olabilirim 😄hastaneden taze anne olarak anca böyle yazabildim 🙋🏻♀️