Busraaaaaxxx Kızlar 39 +5 gün oldu bugün benim kızım yerini çok sevmiş gelmek istemiyor sanırım 🤰🙈 sizde durumlar nasıl
Busraaaaaxxx Benim açıklığıma bakmadı doktor suyum biraz azalmış bebiste daha yukardaymis biraz daha inmesi gerekiyormus pazartesi hazırlıklı gel doğum olabilir dedi nasıl olucak hala kestiremiyorum 😑😤
nagihanergun Busraaaaaxxx bende 39+ 5 teyim canım ne gelen var ne giden bugün doktor kontrolüm var bakalım ne deyecek banada çatı muaynesi yapmadi
Sevgiguveen nagihanergun suni sancıyla doğumu başkatırlar canım catın uygunsa bana öyle dedi bnimkide gelmiyor inatçı kızım :))
nagihanergun Sevgiguveen yarın sezeryan alicaklarmiş 4 kilo 200 gram dedi doktorum normali önermem dedi
Sevgiguveen nagihanergun Maşallah bebiş iyi beslenmiş annesi biran önce kovuşuruz sağ salim bebişlerimize