Kızlar merhaba birler danışıcam 27 haftalık hamileyim rahmimim üstünde kalp atışı hissi oluyor sürekli pıt pıt die dışardan anlaşılmıyor ama hissediyorum ben bu nedir doktora gitmeme daha var çok araştırdım ama bulamadım anlam veremiyorum başına gelen veya bilgisi olan var mı ?