Kizlar merhaba beni hatirlatanlar olur belki bi kackere bu konu hakkinda başlik acmiştim . Evlendikten sonra benim adet duzensizligim basladi 2 ay adet gormedigim zamnlar oldu vs. Ama artik adetim çook uzamaya başladi normalde 6 gun surmesi gerekirkeb gecen ay 15 gun surdu bitti 10 gun sonra yeniden basladi yaklasik 25 gundur hayla kanamam var. Gecen gün buraya baslik açtigimda birisi bana instagramda yaniklar baharat var takip edebilirsiz cok iyi vs diyerek önermişti.sizin derdinize göre Kürler hazirliyo. Buna dayanaraktan 2 gun once masj attim bu gun bana dönüş yaptilar. Bi bey aradi esimin sperm testi vardi. Linkini burayada koyucam hem kendi derdimi soyledim hemde esimin testi cok kafami karistiriyordu o testide attim. Testi aldik ama sonuc göstermek icin doktora gidememistik. Neyse bu gun arayup esinizin durumu cook iç açici degil esiniz kucukknen atesli bi rahatsilikmi gecirdi dedi. Evet dedim.o hastalik yuzunden spermlerinin cogu olmüş sperler scakta yasiyamaz canli tek tuk spermleri var bunun icin size kür hazirlicaz dedi. Bilmiyorumm çoook güzel ilgilnedi. Esim hakkinda hersyi bildi esiniz çoookmu terliyor vs. Dedi ki esim durdugu herde siril sıklam olur terden. Buradan alişveriş yapan oldumu ? Birde kürün fiyatini sordum 840 tl dediler. Bu miktar benim icin şuanlik çook. Yeni araba aldik borca girdik. Şu an okadar para veremem ama ilerliyen zamanlarda virus gecince doktora filan gidip tedavi gordukten sonraa tedavi işe yaramassa bunu deneye bilirim. Esimin duruumu çook üzdu beni. Benim deseniz 25 gundur kanamam var kendiderdimemi uzulsem duyduklarimami üzulsem bilmiyorum. Kafam çoook kotu beynim o kadar cok yoruldu ki coook korkuyorum cocuğumjz olmaz diye 1 yildir korunmadik hiç. Bi kere bile pozitif görmedimm. Pskolojim alt ust oldu artik. Nee olurr bana umit olun. Varmii benik esim gibi olup cocuk sahibi olabilen ? 2 yil cook ta onemli değil benim içiin. Bi gün olucağini bilsem bi umut oldugunu bilsem.yeter.sizce ne yapmaliyim ? 😔😔😔