SedaBulut Merhabalar, 12 haftalık hamileyim ankaraya yeni taşındım. Hastane ve doktor tercihi henüz yapamadım. Hastane ile ilgili yardımcı olabilir misiniz? Şehir hastanesi ile ilgili fikirleriniz nelerdir ?
Deletedmom262 SedaBulut bu olaylardan once yenimahalle egitim araştırmaya gidiyordum cok da memnundum ama artik ozele gectim. Bilgi hastanesine devam ediyorum. Doktorum da iyi ve ilgili. Sehir hastanesi hakkinda hicbir bilgim yok.
NzlcnSrhn SedaBulut bende medisis hastanesini öneririmm şimdi adı değişti medical park oldu keçiören belediyesinin orada..doktorumm mine hanım çokta memnunum etrafımdaki herkese öneriyorum☺️ Çünkü ilgisini ve güler yüzlülüğünü çok seviyorum
Serifeisitmir SedaBulut bende aşkın evren gülerek gidiyorum ilk günden beri bayağı memnunuz iyi ki girmişim
Gozdefidan SedaBulut bende ankarali değilim. Hamile oldugumu öğrenir öğrenmez en yakin hastaneye gittik o da şansımıza medisis ti simdimi adıyla medikalpark kecioren. Doktorum sevgi hanim ile aramizda harika bir bag oluştu. Kesinlikle harika bir doktor. Iyiki onunlayim. Dogum paketi aldik 7bine. Hayirli olsun simdiden bebegini saglikla kucağına al❤️ insallah
Defociha Deletedmom262 merhabalar, bende yenimahalleye gidiyordum. Sonrasinda bikac farkli yere gittim. Karar veremedim. Bayan dr var sanirim bilgide. Kac haftalik hamilesiniz. Ben ne yapacagimi bilemedim
Mentuglale Deletedmom262 39 haftalıgım ve basından beri bilgiye geliyordum memnundum taa ki bu güne kadar hiç bir sebep yokken doktorum çarşambaya kadar doğum yapmazsan sancın gelmeZse sezeryana alacağım dedi suni sancı verecek imkanları yokmuş yol yakınken vazgeç başka hastaneye geç ben başka hastanelerle görüşeceğim
meteelif Deletedmom262 canım sadece doğum mu yoksa paket mi daha yeni bize 7 bin tl fiyat söylediler de..
Merve_zynp Ben Hacettepe ye gidiyorum çok memnunum ama Hacettepe 10 haftadan önce bakıyor ablam etlik lokman hekim özel hastanede doğum yaptı çok memnun kaldı benim dururum olmadığı için özele gidemedim Dr Elif terzi çok tavsiye ediyorlar herkes çok memnundu
NzlcnSrhn Buselensi ben 7000 tlye anlaştım canım içerisinde ayrıntılı ultrason yok ( onuda dr ali beye gittim çankayada 500 tl ücret ödedim)1 gece ücretsiz kalıyorsun oda süslemesi vs dahil ekstra diyetisyen ve pskologdan 1 ön görüşme 1 adette muayene hakkın var. Tetenoz aşısını ekstra ücrete vurdurdum 55 tl verdm ama onu sağlık ocağındada ücretsiz vuruyorlar zaten.. ama suan medical park olduğu için paketin fiyatı değişmiş olabilir bi görüş istersen ☺️
Mom72727 Serifeisitmir canım merhaba ne kadara doğum paketi almıştın acaba? Paket içeriği nedir muayeneler sınırsız mı, 😊
Serifeisitmir Mom72727 evet canım muayenede sınır yok doğuma kadar ko tüm süreç dahil sadece detaylı ultrason hariç normal muayene ücreti 350 lira doğum paketi koru hastanesi icon 6500 ama ilk ödediğiniz 350 tl yide düşüyor 6150 ye geliyor
Mom72727 Serifeisitmir bunun dışında herhangi bir ücret ödemiyorsun değil mi canım? Bilseydim bu doktor da doğum paketi yaptırırdım 🙄
Serifeisitmir Mom72727 yok hayır canım ama detaylı ultrason var onun ucretubu inan sormadım ama tahminin en fazla 300 dür diye düşünüyorum cunki sinan tan yapıyor kendi hastanesinde 450 civarı
Serifeisitmir Mom72727 canım benim eşim ünal kuruyemiş te onlar sağlık bakanlığıyla çalışıyor bizi bakanlıktan yonlendirmisler di iyi ki gitmisim
Serifeisitmir Mom72727 yoo hayır canım normal fiyatı bu indirim falan almadık koru hastanesini seçtiğimiz için biraz uygun geldi 2 hastaneyle daha anlaşması var onlar pahalıydı biraz
Mom72727 Serifeisitmir ya anladım canım hayırlı olsun iyiymiş fiyatı ben hiç onları araştırmamıştım fiyatlar yüksektir diye 😔
Mom72727 Serifeisitmir aşkın hoca numarasını felan veriyor mu canım herhangi bi durum olduğu takdirde ulaşman için
Serifeisitmir Mom72727 evet canim kendi ozel numarasini verdi istedigim zaman ulasabiliyorum aksilik olir askin hocaya ulasamazsam cigdem hocanında cep numarasini verdi ona ulaşıyorum