Gencanne61 Arkadaşlar numune veya kaşüstü hastanesinde doğum icin özel oda tutabiliyormuyuz ucretli 2 3 kişilik oda da kalmak istemiyorum rahat edemem. Ozel fiyatlari da yuksek . Bilgisi olan varsa yazsin lutfen