Selver05 Düşük riskinde yolculuk mümkün mü acaba doktoruma sorucam ama bilgisi olan var mı önden merak ettim
Meriwa Selver05 canm bence o tehlikeye girme bile doktorun da onaylıcağını sanmıyorum ve böyle tehliken varken bunu düşünmemelisin de 😔
Selver05 Yarın doktora gidicem 2 tane daha çocuğum var onlarda burda çok sıkıldı ondan merak içindeyim doktor yarın ne diyecek ona göre hareket edicem izin vermez diyede bi tahmin yürütüyorum ama bakalım hayırlısı😊 ince düşünceniz için teşekkürler
Afrze Düşük riskiniz varsa nite yola cikiyosunuz anlamadim. Çocukları biraz daha oyalayabilirsiniz heralde
Selver05 Afrze Doktor kontrolünde izin verirse çıkabileceğimi söyledim bu soruyu da başına gelenlerden fikir almak için sordum herkezden değil teşekkürler
Selver05 Doktor kontrolünde izin verirse çıkabileceğimi söyledim bu soruyu da başına gelenlerden fikir almak için sordum herkezden değil teşekkürler
Afrze Selver05 bende herkes değilim.bende düşük yaptım onun için söyledim. En ufak risk bile varsa çıkılmaz ki yola . Tabi six bilirsiniz .
Selver05 Banads öyle geliyo hayırlısı bakalım sağlık olsun önce çok teşekkür ederim hanımlar 😊 @iremgün Dilara_slm