Hta Benim de öyleydi bir aralar, ondan kullandım balık yağını. Ne et, balık ne de yumurta yiyebiliyordum. Ama son aylar denedim baktım yiyebiliyorum. Yoksa ben de çok tiksinmiştim.
Bir de sözüm meclisten dışarı, çok zeki insanlar çok mutlu olamıyor maalesef. Etraf gerizekalı dolu olunca 😁 O nedenle çocuğum çok zeki olmasa, normal, ortalamanın biraz üstünde olsa bana yeter, yoksa çekilmez bu dünyanın kahrı 😁😁