Hta merhaba benimde gebelik şekeri cıktı. Ama doktorum beni çok korkuttu şuan aklımda hep bebeğim var. Dedi ki şekerine dikkat etmezsen bebekte şeker olur doğunca yoğun bakıma alırız dedi zor tedavi ederiz dedi. Psikolojim bozuldu. Zaten insulin kullanıyorum. Bide bana erken alırız falan demedi 39 40 gibi alçak allah izin verirse