Merhaba hanımlar, ben şuan 30 haftalık hamileyim. İlk hamileliğim bir kız bebek bekliyorum. Sizin fikirlerinizi merak ettiğim konu şu, ben gerek bekarlıgımda gerekse evlendikten sonra hep calısan bir insandım şuan pandemiden dolayı izinliyim. Zaten 2 hafta sonrada dogum iznine cıkacagım. Dogumdan sonra 2+6 ay izin veriyor iş yeri. Çalısıp çalışmamak konusunda cok kararsızım. Küçük bebegini bırakıp calısan var mı aranızda zorlukları nelerdir calışmayı önerirmisiniz acaba basarabilirmiyim. Tecrübelerinizi merak ediyorum, şimdiden teşekkürler..