Merhaba hiç tedirgin olmayın yaşanılan herşey nasiptir benimde pıhtılaşmam var biz eşimle birlikte verdik genetik testi hem eşimde hem bende çıktı pıhtılaşma homozigot olarak 4 düşük geçirdim bunlardan sonra öğrendim pıhtılaşma olduğunu doktorum bir dahakinde öğrenir öğrenmez ilaç ve iğne başlayacağız dedi ben şuan 9 haftalık hamileyim adet bitiminden 3 hafta sonra kan verdim öğrenir öğrenmez başladım iğneye iğne acıtmıyor küçük zaten normal iğneler gibi değil birde aspirin içiyorum iğne bebeğin rahat beslenmesini sağlıyor tereddütlerinizi çok iyi anlıyorum ama inanın rahat olun bi sıkıntı olmuyor benim öncekilerde hep kanama olurdu bunda hiç olmadı mesela iğnenin etkisi diyorum siz kalbinizi ferah tutun iğne banada ürkütücü gelirdi ama alılınca hiçte bişe yok önce bi nazlanıyor insan ay acıdı ay yakıyor mu bu felan sonra duruma alılınca 2 dknı almıyor yani uxun oldu kusura bakmayın 🤭