Kızlar 20. Haftaya kadar gelişimi iyi olan bebeğimde 23. Haftadan sonra bacak boyu geriliği çıkmaya başladı, karın çevresi 5 gün geride bacak boyu 2 haftaya yakın 🤦🏻♀️ İkili, üçlü testlermin hepsi temiz çıkmıştı, detaylı ultrasonda gerilik farkedildi. Başına böyle bir şey gelen var mı ? Arayı kapatanlar, haftasını yakalayanlar ? Gelişimi için sürekli protein ağırlıklı besleniyorum, vitaminlerimi alıyorum, muz, ceviz ve kaşar peynirini yiyorum ama sadece ben şişiyorum 🤦🏻♀️ Yardımcı olabilecek var mı ?